luni, decembrie 29, 2008

Ce e iubirea?

Ce –ai zice sa ne iubim
Doar uneori?
Asa momentele frumoase
Vor reusi sa ne duca
Dincolo de tot,
Eu implinindu-mi visul de-a fi
Aproape de tine si de luna…

Poate daca o data pe saptamana
Ti-as arata cat te iubesc
S-ar schimba tot,
Si n-as vrea…
Poate eu n-as mai fi eu,
Tu n-ai mai fi tu,
Iar noi amandoi, n-am mai fi noi…

Poti sa crezi ce catastrofa ,
As putea provoca?
Ne-as distruge,
Si n-am mai putea exista
Sub aceasi identitate,
Cu aceleasi simtiri,
Sau vointe…
Am fid oar doi oameni
Care se ascund unul de altul,
Nevrand cu privirea
Sau vreun gests a se raneasca,
Ramanand de piatra tot restul vietii lor…

Dar oare dragostea,
E facuta pentru a ne distruge,
Si pentru asta a fost create?
La –nceput a fost pura,
Chiar divina…
Cu timpul oamenii cruzi
Cu tot felul de asteptari,
Au distrus-o si adus-o
In cea mai cumplita stare,
Capabila sa ne distruga…

Cu toate astea,
Eu cred inca in dragostea noastra,
Ce e parca plina de tot
Ce e mai bun,
Intr-o zi ducandu-ne
Pana aproape de luna…

Niciun comentariu: