luni, decembrie 15, 2008

Toamna tarzie

Am asteptat degeaba toamna
De anul acesta…
M-a mintit , a-ntarziat,
Ori a uitat de mine,a uitat sa mai vina…

De-o vreme parca toate ma uita,
Iar eu pare ca nu mai iubesc nimic…
Soarele nu ma inveseleste oricat s-ar stradui
Cantul vantului nu ma-ncanta…ma lasa rece…

Oamenii penduleaza mereu prin fata mea
Si au un zambet mai mult decat ciudat
Ce ma sperie si ma impinge adesea catre noapte…
Atunci mi-ar placea sa simt marea aproape…

Muntii imi declara ne-ncetat iubirea,
Insa eu,am obosit sa-i ascult,sa-i mai cred…
Nu vreau sa-i mai urc
Si sa simt doar sus vantul cum bate…

Ma vreau cuprinsa de dorul toamnei
Pe-un mal de mare,cu intreg nisipul la picioare…
Ma vreau cum n-am mai fost vreodata
Pierduta intr-o noapte albastra…

Vreau sa iubesc valul ce se sparge-n mine
Si pe care ma obosesc zadarnic sa-l strang la piept…
Mi-e dor de toamna tarzie ce pare ca nu vine
Si observ ca nu te va aduce nici pe tine…

Niciun comentariu: