sâmbătă, ianuarie 03, 2009

Toate te-asculta

N –am strazi
Pe care sa pasesc…
Nu mi-ai dat un loc
De care sa-mi amintesc,
Decat franturi prea multe
Si intense…

Stii doar sa-mi trimiti vantul
Sa ma imbratiseze…
Crezi ca asa te simt aproape
Si nu doare la fel de tare…

Pui luna sa-mi rasara,
Sa-mi aminteasca de tine,
Dar ea e muta,nu vorbeste…
Uneori pare chiar surda…

Soarele –l trimiti cand luna e obosita,
Iar el pare sa stie multe,
Dar doar zambeste
Si ma-ndeamna sa visez,sa sper…

Teiul…pe el l-ai invatat
Cand sa-nfloreasca,
Si cand sa se ofileasca…
L -ai mai invatat sa pastreze
Acelasi parfum mereu…

Uneri se intalnesc- probabil din intamplare-
Atunci cand vin sa ma aline,toate…
Pana si soarele si luna
Sunt in acelasi timp pe cer…

Cand au venit toate in acelasi timp
Ultima data,
Le-am spus sa nu se mai oboseasca,
Pentru ca nu ma pot alina,
Nici una…

De atunci, vin rar pe rand,
Si doar zambesc…
Am facut un pact:eu nu intreb,
Ele nu spun nimic de tine…
Dar nici una nu respecta pactul,

Niciun comentariu: