luni, septembrie 12, 2011

Libertate

Degeaba astepti,
eu n-am sa cad,
n-am sa ma impiedic...

si da, ma feresc de priviri
ce musca din mine
cu prea multa foame !

si fug de tine
pentru ca bratele tale
nu stiu sa-mbratiseze,
stiu doar sa ma inchida-n ele...

si-apoi in ce si in cine
sa mai cred cand ochii vostri
sunt atat de straini?

de ce sa caut binele in rau,
de ce sa mai cred in tine?

nu mai stiu cum e sa merg,
ci viata o traiesc in salturi
uneori prea primejdioase,
si-n zboruri prin furtuna...

dar in fata ta n-am sa cad vreodata,
si mana n-am s-o-ntind
ca cineva sa ma ajute
ci imi infig genunchii in pamant
si-mi agat mainile  de stele...

las ploaia sa imi spele fruntea neagra
de ganduri rele
si lacrimile sa-mi stearga obrazul de sarutul fals...
vantul imi va vindeca aripile
iar soarele-mi va jura iar iubirea...




6 comentarii:

Florin Vancea spunea...

"
si fug de tine
pentru ca bratele tale
nu stiu sa-mbratiseze,
"

Re:
si nu stiu ca fugi de mine
nu-mi cunosti imbratisarea,
dar imi sfarmi inridurarea
"de ce sa mai cred in tine?"

Iacob Anca Ioana spunea...

si-apoi poate asa-ti spun
ca ma tem sa o cunosc
si vreau ca tu sa ma inveti
ca-n ochii tai e ascuns binele,
ca bratele tale pot da mai mult
decat simple imbratisari,
si pot sa cred in tine...

Florin Vancea spunea...

"Degeaba astepti,
eu n-am sa cad,
n-am sa ma impiedic..."
Am sa mai imbratisez in veci.

Iacob Anca Ioana spunea...

nu-ti cer sa cazi,
ci doar sa zbori...
nu-ti cer nimic
ci doar doresc!

Florin Vancea spunea...

"iar soarele-mi va jura iar iubirea..."
Noapte buna, Semiluna!

Iacob Anca Ioana spunea...

de ce preferi soarele,
cand luna se vrea doar intregita?
ea nu-ti cere mai mult
decat o simpla privire,
vrea sa fii doar tu...