miercuri, octombrie 06, 2010

N-ai drept sa te minti...

N-ai drept sa ma minti,
Si n-ai drept sa-ti refuzi
Putinele clipe de-mplinire…

N-ai drept sa decizi in locul meu,
Si nimic nu-ti da dreptul
De-a-mi schimba zambetul
In lacrimi cand indoiala te macina…

N-am sa te las sa nu ma mai vrei,
Si n-am sa te las sa ma uiti,
Oricat ti se pare de fara rost…

N-am sa te las sa ne rupi,
Acum ca suntem unul
Si n-am sa tac atunci
Ochii tai dezmit vorba aruncata-n mine…

Nu te gandi ca n-am sa-ti ascult
Cu gand limpede glasul,
Si nu teme ca n-am sa-l inteleg,
Oricat de mult ar incerca sa se ascunda…

Nu ascunde nimic din ce se naste in tine,
Si nu ma lasa sa nu stiu cand te doare …

Un comentariu:

Brad Dan spunea...

Si nu ma lasa sa nu stiu cand te doare …
Pentru ca visul care astazi il trimiti departe
Iti ia din suflet visul cel de maine
Si ele deseneaza in pasteluri moarte
Coperta de sfarsit, draga straine