miercuri, decembrie 02, 2009

De aici, de departe

M-am jucat pe rand cu toate,
Si-am facut din fiecare,
Un “ceva” care sa-ti aminteasca
Fara voia ta de mine…

M-am imprietenit cu soarele,
Si din razele lui,
Ti-am facut imbratisari
Lungi si calde…

Am facut un pact cu luna,
Si am promis sa ingrijesc stelele,
Pana ce ea-ti vegeheaza
Somnul si gandul din noaptea tarzie…

Fluturii, i-am mintit fara sa clipesc
Si le-am promis viata lunga,
M-am declarat pentru ei Dumnezeu,
Ca tu sa zambesti si sa ai luciri in privire…

Cu ploaia m-am desurcat usor:
A-nteles ca nu e ceva permanent,
Ci trebuie sa te viziteze ,
Doar cand iti aude oftatul greu…

Vantul nu a cerut nimic in schimb,
Si s-a oferit sa te viziteze
Cand ti-e-ncarcata fruntea
Cu nori negri si grei…

Eu…am preferat sa stau pe margine,
Doar sa privesc…
Nu vreau ca tu sa stii ca am vreun amestec
In fiecare zi de-a ta…

Niciun comentariu: