joi, februarie 12, 2009

Muza...

De ti-as spune
Ca vreau cerul,
Nu ti-ar fi greu 
Sa-ntinzi mana dupa el,
Si sa mi-l oferi…

De-as vrea intr-o dimineata
Luna si stelele la rasarit,
Le-ai aduce
Si-ai face tot
Ca ele sa faca cum vreau…

De ti-as spune
Ca m-am plictisit
Si-as vrea alta lume mai putin ciudata,
Ai schimba-o si pe ea!

Ai aduce marea 
In locul muntilor,
De ti-as cere,
Si-ai distruge
Pana si soarele,
De-ar indrazni
Sa ma-ncalzeasca cand n-as dori…

Ai iubi cu mine ploaia
Si tot amandoi,
Am urao uneori…

Ne-am ascunde ,
Departe unde nimeni
Sa nu ne stie,
Sa ne indragim doar pe noi…

Ai fi tu…
Si uneori ai plange ,
Si vei fi speriat,
De tine si ce-ai face…

Dar atunci te voi ascunde,
In bratele mele,
Si nu-ti voi cere nimic…

Te voi vrea doar pe tinei,
Si n-am sa cer explicatii…
Te las sa ma ai,
Si as uita tot ce-mi vei cere sa uit…

Niciun comentariu: