sâmbătă, decembrie 06, 2008

Pact intre noi doi

Haide acum ,
Noi doi atat de diferiti
Sa faceum un pact,
Sa fim linistiti,
Ca eu nu mai sper,
Ca tu nu mai revi...

Promit solemn cu mana pe mine,
Ca zilele toate,
Ti le dau tie cu tot cu soare.
Anotimpuril ti le poti alege.
Iti dau orice din ele,
Mai putin toamna cu fii ei,
Vantul si ploaia...astea le vreau eu.
Zapada poate fi a amandurora.
Ea poate fi a ta,
Dar sa mai treaca uneori si pe la mine.
Eu vreau luna,noaptea si stelele,
Toamna e deja pe lista,
Dar mai vreau ceva...
Vreau mereu inflorit un tei
Langa banca de sub geamul meu.
Nu-mi da lume multa,
Pentru ca stii ca n-o-ndragesc...
Ma vreau pe mine si-mi ajunge.

Tu ramai cu restul anotimpurilor,
Iar zapada doar,
Va fi si a mea uneori...
Te las sa te bucuri de tot,
In timp ce genunchi-mi
Vor sta implantati in pamant,
Si ma voi ruga sa-ti fie
Iertat pacatul,
De-a ma indragi vreodata.
Te vreau fericit fara de mine.
Fara de toamna care
Sa-ti aduca aminte c-am fost,
Sau ploaia care-a plans
Cand ai plecat...

Eu ma multumesc cu-atat
Si promit sa nu mai cer nimic...
Voi sta cuminte-n camera
Plina de noi ce pastreaza mereu,
Acelasi dulce si trist parfum de tei...

Niciun comentariu: